חברות לניקוי

פוליש בבית – המדריך המלא

שיפצתם?נכנסים לדירה חדשה?חושבים להחליף שיפוץ? פוליש הוא אחד הדברים הראשונים שכדאי לעשות לפני כל אחד מאלו. הבאנו לכם כאן מספר דברים שכדאי לכל אחד לדעת על פוליש.

למה כדאי לעשות פוליש

טיפול קריסטל, למשל, ישאיר את הרצפה שלכם חלקה ומבריקה עם ברק בוהק עד כי כולם יחשבו שהיא חדשה. בעזרת פוליש כזה ניתן לחסוך החלפת ריצוף, ובעצם לחדש אותו. טיפול נוסף הוא פוליש ווקס. בעזרת התכה של שעווה לתוך הרצפות ניתן למנוע החלקה על הרצפה, ופוליש זה מומלץ ביותר למי שיש לו ילדים קטנים בבית.


פוליש הוא טיפול בחומרים מסוגים שונים השומרים על הרצפה משריטות ומבלאי, וכמובן מנקים אותה מלכלוך קשה ששום חומר ניקוי ביתי לא יוכל להוריד. ישנם סוגים רבים של טיפולי פוליש שיכולים להתאים לכל מטרה ספציפית על פי רצונכם או לפי סוג הרצפה והחומר שממנו עשויים המשטח או הרצפות.

מה חשוב לדעת

מיתוס שכדאי לשבור לגבי פוליש – אין דבר כזה "הטיפול הטוב ביותר". לכל סוג רצפה או לכל מטרה יש את סוג הפוליש המתאים, והוא יהיה הטוב ביותר במקרה הזה.

כשמזמינים פוליש הביתה כדאי לעשות כמובן סקר שוק, אולם גם כדאי לבדוק היטב את אמינות החברה, את המוניטין ואת הניסיון שלה. אפשר למשל להיכנס לאתר האינטרנט של החברה וליצור קשר עם הלקוחות המופיעים שם על מנת שאלו ייתנו חוות דעת. יותר משחשוב לשמור על הרצפה, חשוב לדאוג שמישהו לא יהרוס אותה. כל מי ששיפץ או נכנס לדירה חדשה יודע שגם הריצוף הפשוט ביותר הוא לא זול כלל וכלל.

טיפ נוסף שכדאי לדעת, מרצפות קרמיקה או גרניט פורצלן מצופות בשכבת חומר מיוחדת ודקה במיוחד ואסור לעשות להן פוליש. פוליש יהרוס את המרצפות האלו וחבל.

המלצה נוספת היא לשמור על הריצוף בין פוליש לפוליש ולהשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים על מנת לעשות זאת.
אבל למרות חומרי הניקוי והרצון הטוב, המומחים ממליצים לעשות פוליש אחת לשנה על מנת לשמור על הריצוף בצורה הטובה ביותר. אנחנו לא חיים במוזיאון, נוסף על הזזה של רהיטים או כיסאות על מנת לשבת ולקום, גם הליכה בבית במשך שנה יכולה לשרוט ולשחוק את הרצפה.

כתבות נוספות בבלוג שלנו

למה העסק שלכם צריך שער תשלום?

שער תשלום הוא תוכנה מקוונת שפועלת מאחורי הקלעים בעסק שלכם. השער מחבר את פלטפורמת התשלום שלכם לחשבון הבנק ומאפשר לכם לעבד, לאמת ולקבל (או לדחות)

שירותיה של חברת ניקיון

המדריך לבחירת חברת ניקיון, אם אתם קבלני דירות, קבלני שיפוצים או שפשוט החלטתם לרענן קצת את הבית עם כמה עבודות בנייה, הצעד הבא הוא שכירת שירותיה

דילוג לתוכן